Rękojmia
1. Wszystkie nowe towary sprzedawane w sklepie objęte są 2 letnią rękojmie od daty dostawy. Rękojmia odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową Klient jest zobowiązany do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
2. W ramach rękojmi klient może zażądać:
a) obniżenia ceny
b) naprawy a jeżeli to niemożliwe wymiany na inny model wolny od wad
c) odstąpienie od umowy – odstąpienie od umowy możliwe jest w przypadku gdy towar był już naprawiany i jest to druga lub kolejna reklamacja czy zaistniały inne przesłanki zgodnie z prawem
3.Celem rozpatrzenia reklamacji z tytułu Rękojmi Klient powinien dostarczyć/wysłać reklamowany Towar na adres sklepu:
Sekretariat 24 - twojbadminton.pl
Gazownicza 5/1
43-300 Bielsko-Biała
513193121
Wraz z dostarczonym towarem należy wypełnić i dostarczyć dokument reklamacji z tytułu rękojmi. Dokument można pobrać z naszej stronny lub napisać samemu:
Formularz reklamacyjny z tytułu rękojmi
3. Klient dostarcza reklamowany towar do Sklepu z tytułu niezgodności z umową na własny koszy (najlepiej przesyłką ekonomiczną realizowaną przez Pocztę Polską S.A.). W przypadku uznania reklamacji koszt dostawy towaru i koszt odesłania towaru pokrywa Sprzedawca.
UWAGA: Sprzedawca pokrywa wyłącznie koszty dostawy towaru wynikające z cennika Poczty Polskiej S.A. Jeżeli Klient wysyła Towar droższą przesyłką kurierską a mógł dostarczyć towar tańszą paczką pocztową, Klientowi zostanie zwrócona jedynie różnica w cenie.
4. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dostarczenia reklamowanego Towaru ustosunkuje się do zgłaszanej reklamacji i powiadomi go o dalszym sposobie postępowania.