Darmowa dostawa od 399zł

Testowa wiadomość nr.: 2

Testowa wiadomość nr.: 3

Potrzebujesz pomocy?

0,00 zł 0

Zawartość koszyka

Brakuje 399 zł, do darmowej dostawy

Koszt dostawy:
suma: 0,00 zł
Przejdź do podsumowania
Gwarancja

Gwarancja

Niektóre towary mogą być objęte gwarancją producenta bądź dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. W przypadku, gdy produkt nie posiada takiej karty i szczegółowych warunków gwarancji sklep udziela ograniczonej gwarancji na produkty poniżej.

 


Rakiety do badmintona

 
12 miesięcy - gwarancji podlegają uszkodzenia wynikłe w trakcie normalnego użytkowania i zgodnie z przeznaczeniem rakiety.

Ograniczenia:

Wszelkie mechaniczne uszkodzenia rakiety nie podlegają gwarancji, w tym: rzucenie, złamanie rakiety/głowicy poprzez uderzenie w inną rakietę/przedmiot w tym uszkodzenie głowicy w wyniku niefortunnego trafienia ramą rakiety w lotkę. Gwarancji również nie podlega pęknięcie rakiety w przypadku błędu w trakcie naciągania, czy naciągnięcie rakiety ponad zalecaną maksymalną wartość podaną przez producenta. Gwarancji nie podlega naciąg rakiety i owijka.


Dodatkowym warunkiem pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku pęknięcia głowicy jest brak śladów uderzeń i otarć na całej głowicy.

Uwaga: Jeżeli głowica rakiety pękła Ci na pierwszym treningu po wymianie naciągu, zazwyczaj oznacza to uszkodzenie rakiety podczas serwisu a gra tą rakietą tylko dokończyło dzieło. Pamiętaj że tylko nowe rakiety możesz naciągać na maksymalny zakres podany przez producenta. Każde obicie ramy, również każde naciąganie to stres dla ramy i osłabia głowicę w szczególności gdy nie jest dokonane na odpowiedniej maszynie do badmintona lub w nie fachowym serwisie.

 

Sprzedawca w ciągu 14 dni od dostarczenia reklamowanego Towaru ustosunkuje się do zgłaszanej reklamacji i powiadomi go o dalszym sposobie postępowania.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana Towar będzie można odebrać w Sklepie lub zostanie odesłany na koszt Sprzedawcy. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszt odesłania towaru do Klienta ponosi klient. Jeżeli Klient po zawiadomieniu nie odbierze reklamowanego towaru w przeciągu 3 miesięcy, Sklep ma prawo wyrzucić nieodebrany Towar.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl