Promocje
Termobag FZ FORZA Hobbs bag
Termobag FZ FORZA Hobbs bag
119,95 zł 99,00 zł
sztuki
Skarpety sportowe RSL RS2948
Skarpety sportowe RSL RS2948
29,00 zł 26,10 zł
Spodenki FZ FORZA Layla
Spodenki FZ FORZA Layla
89,00 zł 79,00 zł
Koszulka FZ Forza Portland
Koszulka FZ Forza Portland
149,00 zł 119,20 zł
Lotki do badmintona RSL No.4 Tourney
Lotki do badmintona RSL No.4 Tourney
85,00 zł 79,00 zł
FZ FORZA Lix pant
FZ FORZA Lix pant
169,00 zł 126,75 zł
Koszulka FZ Forza Penny
Koszulka FZ Forza Penny
149,00 zł 109,00 zł
Rakieta do badmintona RSL Lightning 776
Rakieta do badmintona RSL Lightning 776
369,00 zł 295,20 zł
sztuki
Koszulka RSL 201410
Koszulka RSL 201410
99,00 zł 49,50 zł
Buty do badmintona FZ Forza Leander W
Buty do badmintona FZ Forza Leander W
289,00 zł 239,87 zł
Skarpety sportowe FORZA Comfort Long
Skarpety sportowe FORZA Comfort Long
24,00 zł 20,40 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego „twojbadminton.pl”.

Regulamin obowiązuje od: 24.05.2018



§ 1 Definicje

Sklep – sklep internetowy twojbadminton.pl

Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę na swoich stronach internetowych

Klient - osoba, która nabywa towary

Sprzedawca - oznacza Aleksandra Kołodziejczyka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą ARTON Aleksander Kołodziejczyk z siedzibą w Bielsku-Białej. Firma wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bielsko-Białej pod numerem: 591001 o numerze NIP: 548-116-24-04, REGON: 072379874. Adres prowadzenia działalności: twojbadminton.pl, Komorowicka 39-41, 43-300 Bielsko-Biała, e-mail: twojbadminton@twojbadminton.pl, telefon: +48 33 829 32 98.

Więcej danych na stronach sklepu w zakładce O sklepie.

 

§ 2 Polityka Bezpieczeństwa - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

1. Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Firma ARTON Aleksander Kołodziejczyk prowadząca działalność pod adresem:

twojbadminton.pl
Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała

W celu kontaktu z administratorem danych należy napisać maila na adres: twojbadminton@twojbadminton.pl

2. Zakres przetwarzania danych osobowych

W trakcie składnia zamówienia zostaną Państwo poproszenie o podanie danych adresowych do wysłania towaru i/lub danych na kogo wystawić rachunek. W szczególności:

- imię i nazwisko
- adres na który wysłać zamówienie
- e-mail kontaktowy
- telefon kontaktowy – pole nieobowiązkowe jednak podanie mocno zalecane

W przypadku jeżeli klient sobie życzy fakturę może dodatkowo podać:

- NIP
- nazwę Firmy

3. Cel przetwarzania danych osobowych


a) W przypadku zamówień jednorazowych

Twoje dane są przetwarzane w celu realizacji zamówienia w szczególności do:

- prawidłowego zaadresowania przesyłki
- wystawienia faktury
- kontaktu przez obsługę sklepu w przypadku niejasności, problemów np. niepełny adres, brak towaru, brak wpłaty, nie odebrana przesyłka, brak innych danych/czynników by zrealizować zamówienie

b) W przypadku rejestracji klienta i zamówień

Twoje dane są przetwarzane w celu realizacji zamówienia w szczególności do:

- prawidłowego zaadresowania przesyłki
- wystawienia faktury
- naliczaniu rabatów i punktów lojalnościowych
- kontaktu przez obsługę sklepu w przypadku niejasności, problemów np. niepełny adres, brak towaru, brak wpłaty, nie odebrana przesyłka, brak innych danych/czynników by zrealizować zamówienie


4.Odbiorcy danych osobowych
a.) W przypadku zamówień

Odbiorcami twoich danych osobowych będzie:
- firma kurierska o ile nie wybrano odbiór osobisty zamówienia
- biuro rachunkowe – w przypadku faktur
- firma hostingowa HOME.PL S.A. – jedynie w zakresie przechowywania bez możliwości wglądu

5. Czas przechowywania danych

W przypadku wyrażenia zgody do odwołania zgody z zastrzeżeniem w przypadku braku aktywności klienta do usunięcia danych po 3 latach. W innych do czasu odpowiadającego przedawnieniu roszczeń.

6. Prawo dostępu do danych

Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych w tym prawa do ich sprostowania, usunięcia częściowego lub całkowitego (prawo bycia zapomnianym), prawo sprzeciwu,  również prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych o ile będzie to technicznie możliwe, prawo do wycofania zgody.

W przypadku chęci skorzystania z któryś przysługujących praw prosimy o kontakt mailowy na adres twojbadminton@twojbadminton.pl

7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

8. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, tj. zakupu przez sklep internetowy twojbadminton.pl. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym. Klient może również zrobić zakupy w naszym punkcie stacjonarnym bez podawania danych osobowych.


§ 3 Zamówienia

 
1. Informacje przedstawione na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży Towarów.


2. Zamówienie następuje po dodaniu towarów do koszyka i potwierdzeniu poprzez kliknięcie przycisku "Zamawiam".


3. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest podanie poprawnych danych podczas procesu rejestracji lub podczas składania zamówienia.


4. Złożenie zamówienia oznacza złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.


5. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia przez Klienta zamówienia.


6. Następnie Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §3 punkt 4.


7. Zamówienie może być anulowane:


a) w przypadku podania błędnych danych o których mowa w §3 punkt 3
b) w przypadku braku możliwości potwierdzenia danych o których mowa §3 punkt 3. Weryfikacja danych polega na kontakcie z klientem drogą mailową bądź telefoniczną.


§ 4 Rabaty


1. W sklepie obowiązuje system rabatów i zniżek dla wszystkich klientów. Rabaty dzielą się na:


a) Rabaty od wielkości zamówienia:


- 5% - przy zamówieniu od 500 zł do 999 zł
- 10% - przy zamówieniu od 1000 zł
- xx% - rabat negocjowany przy zamówieniach hurtowych


b) Rabat dla stałych klientów zarejestrowanych w sklepie twojbadminton.pl. Rabat ten otrzymuje się po dokonaniu zakupów za określoną kwotę (nie wliczają się koszty przesyłki). Liczą się wszystkie twoje zakupy dokonane w naszym sklepie od czasu zarejestrowania. Po osiągnięciu danego progu przez klienta zostanie nadany stały rabat.

 Rabat ten będzie działał od następnego zamówienia:


- 3% - jeżeli klient w sklepie dokonał zakupów za kwotę minimum 300zł
- 6% - jeżeli klient w sklepie dokonał zakupów za kwotę minimum 600zł
- 10% - jeżeli klient w sklepie dokonał zakupów za kwotę minimum 1000zł
- 15% - jeżeli klient w sklepie dokonał zakupów za kwotę 2000 zł
- xx% - rabat dla Najlepszych Klientów, ustalany indywidualnie

UWAGA: sklep zastrzega możliwość ograniczenia rabatów na lotki piórowe.


c) Kupony rabatowe – specjalny kod, który upoważnia do zniżki. Kod ten wpisujemy w trakcie składania zamówienia.


d) Rabat 100% na koszt wysyłki firmą kurierską przy zakupach powyżej 199zł i formie płatności przelew.


2. Rabaty nie sumują się i nie dotyczą: towarów w promocji, wyprzedaży oraz towarów w ofercie hurtowej oznaczonej napisem „oferta hurtowa” lub „oferta specjalna”.


§ 5 Czas realizacji, Koszty wysyłki


1. Czas realizacji


Czas realizacji (wysyłki) zależy od oznaczenia na karcie produktu:


a) 24h oznacza produkt w magazynie, zamówienia złożone w dni robocze do godziny 12:00, wysyłane są najczęściej w tym samym dniu roboczym. Zastrzegamy jednak, że w pewnych przypadkach czas ten może się wydłużyć do 2 dni roboczych.


b) inny oznaczenie – produkt zostanie wysłany w deklarowanym terminie podanym na karcie produktu. Termin ten może być skrócony, zastrzegamy jednak, że również może być wydłużony. W takim przypadku obsługa sklepu i poinformuje Klienta o możliwym terminie realizacji zamówienia.


Wszystkie zamówienia, które mają zostać dostarczone firmą kurierską traktowane są priorytetowo.


 2. Koszty przesyłki

 

Koszty dostawy zależy od opcji dostawy i wartości zamówienia.

 

Sklep automatycznie wylicza koszt dostawy i można go zobaczyć po dodaniu produktu do koszyka w podsumowaniu zamówienia przed zatwierdzeniem zamówienia.

 

Stawki za wysyłkę towaru na terenie Polski

 

Kurier DPD  – czas dostawy 1 dzień roboczych od daty nadania

 

12 zł - przelew z góry do kwoty 100 zł

 

9,99 zł - przelew z góry od kwoty 100 zł

 

0 zł - przelew z góry od kwoty 199 zł

 

12,99 zł -  przesyłka za pobraniem do kwoty 199 zł

 

3 zł - przesyłka za pobraniem od kwoty 199 zł

 

Darmowa przesyłka !

 

Wysyłka kurierem DPD gratis od 199 zł

 

Uwagi:  płatność przelewem z góry. Dopłata wpłaty PayU + 3 zł , za pobraniem + 3zł.



§ 6 Formy płatności, Opłaty manipulacyjne


Formy płatności


1. Obecnie akceptowane są cztery formy płatności:


a) przelew na konto sklepu
Numer rachunku: PL 51 1140 2017 0000 4402 0583 5154
Nazwa firmy: ARTON
Adres: Grondysa 6a/9, Bielsko-Biała

b) płatność poprzez serwis PayU – uwaga doliczana jest opłata 3 zł

Płatność kartami płatniczymi/kredytowymi VISA, MASTERCARD i przelewy ONLINE


c) za pobraniem – płatność u kuriera


d) gotówka - Towar można odebrać osobiście w naszym biurze pod adresem:

twojbadminton.pl
Komorowicka 39-41
43 - 300 Bielsko-Biała

Przed odbiorem osobistym towaru prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Opłaty manipulacyjne
Przy wyborze formy poprzez serwis PayU doliczana jest stała opłata w wysokości 3zł. Opłata ta związana jest z prowizją, jaką Sklep musi przekazać serwisowi PayU.


§ 7 Reklamacje i gwarancje


Rękojmia


1. Wszystkie nowe towary sprzedawane w sklepie objęte są 2 letnią rękojmie od daty dostawy. Rękojmia odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową Klient jest zobowiązany do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.


2. W ramach rękojmi klient może zażądać:
a) obniżenia ceny
b) naprawy a jeżeli to niemożliwe wymiany na inny model wolny od wad
c) odstąpienie od umowy – tylko w przypadku, gdy towar nie pozwala na użytkowanie przedmiotu zgodnie z jego przeznaczeniem


3.Celem rozpatrzenia reklamacji z tytułu Rękojmi Klient powinien dostarczyć reklamowany Towar na adres sklepu, tj:


twojbadminton.pl
Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała


Wraz z dostarczonym towarem wskazane jest by Klient wypełnił i dostarczył:


Formularz reklamacyjny z tytułu rękojmi – formularz również dostępny jest na stronach Sklepu w zakładce „Gwarancja”.


3. Klient dostarcza reklamowany towar do Sklepu z tytułu niezgodności z umową na własny koszy (najlepiej przesyłką ekonomiczną realizowaną przez Pocztę Polską S.A.). W przypadku uznania reklamacji koszt dostawy towaru i koszt odesłania towaru pokrywa Sprzedawca.


UWAGA: Sprzedawca pokrywa wyłącznie koszty dostawy towaru wynikające z cennika Poczty Polskiej S.A. Jeżeli Klient wysyła Towar droższą przesyłką kurierską a mógł dostarczyć towar tańszą paczką pocztową, Klientowi zostanie zwrócona jedynie różnica w cenie.


4. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dostarczenia reklamowanego Towaru ustosunkuje się do zgłaszanej reklamacji i powiadomi go o dalszym sposobie postępowania.


Gwarancja


1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta bądź dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.


2. W przypadku, gdy produkt nie posiada takiej karty i szczegółowych warunków gwarancji Sklep udziela gwarancji na:


Rakiety do badmintona


12 miesięcy - gwarancji podlegają uszkodzenia wynikłe w trakcie normalnego użytkowania i zgodnie z przeznaczeniem rakiety. Zastrzeżenia do gwarancji i utrata gwarancji:


Wszelkie mechaniczne uszkodzenia rakiety nie podlegają gwarancji, w tym: rzucenie, złamanie rakiety poprzez uderzenie w tym uszkodzenie głowicy w wyniku niefortunnego trafienia ramą rakiety w lotkę. Gwarancja może zostać utracona w przypadku niewłaściwego serwisowania rakiety, w tym nie podlega gwarancji pęknięcie rakiety w trakcie naciągania* (z wyjątkami na dole), pęknięcie czy zdeformowanie głowicy przez nie wycięcie uszkodzonego naciągu czy naciągnięcie rakiety ponad zalecaną maksymalną wartość podaną przez producenta.


Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku pęknięcia głowicy jest brak śladów uderzeń i otarć na całej głowicy.

Gwarancji nie podlega naciąg rakiety i owijka.


*Wyjątki od tej reguły jest sytuacja gdy rakieta jest nowa i jest naciągana w profesjonalnym serwisie zgodnie z zaleceniami.


Buty do badmintona


Sklep udziela ograniczonej gwarancji 12 miesięcy na buty do badmintona jedynie na oczywiste przypadki reklamacyjne wynikające całkowicie z winy jakości obuwia.

Gwarancji nie podlegają:

- wkładka w bucie i sznurówki

- starcie podeszwy - naturalny proces którego prędkość zależy min. od intensywności treningów, podłoża, wagi, sposobu poruszania

- naturalne zużycie obuwia - jak wyżej

- wady nieistotne, np. mikro pęknięcia powstałe podczas użytkowania

- uszkodzenie buta do którego przyczynił się użytkownik

- buty które były używane niezgodnie z przeznaczeniem, np. do gry w piłkę nożną lub do sportów outdoorowych

UWAGA: Butów nie wolno prać w pralce ani w wodzie.


Torby/termobagi

12 miesięcy


Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika.


3. W ramach gwarancji udzielonej przez sklep towar może być:


- naprawiony
- wymieniony na nowy
- w przypadku braku możliwości wymiany lub naprawy Klient otrzyma bon na kwotę, jaką zapłacił za Towar do wykorzystania w sklepie twojbadminton.pl.


4. Zgłaszanie reklamacji z tytuły gwarancji


W celu rozpatrzenia reklamacji z tytułu Gwarancji Klient powinien dostarczyć reklamowany Towar na własny koszt adres sklepu, tj:


twojbadminton.pl
Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała


Wraz z dostarczonym towarem Klient zobowiązany jest wypełnić i dostarczył:


Formularz reklamacyjny z tytułu gwarancji – formularz jest do pobrania na stronach sklepu w zakładce gwarancja.


5. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dostarczenia reklamowanego Towaru ustosunkuje się do zgłaszanej reklamacji i powiadomi go o dalszym sposobie postępowania.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana Towar będzie można odebrać w Sklepie lub zostanie odesłany na koszt Sprzedawcy. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszt odesłania towaru do Klienta ponosi klient. Jeżeli Klient po zawiadomieniu nie odbierze reklamowanego towaru w przeciągu 3 miesięcy, Sklep ma prawo wyrzucić nieodebrany Towar.


§ 8 Wymiana i zwroty


1. Wymiana


Do 14 dni od daty otrzymania Towaru (dostawy) możesz wymienić Towar na inny, w szczególności na inny rozmiar lub kolor. Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny. Przed dokonaniem wymiany prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Klient dostarcza towar na własny koszt na adres sklepu: twojbadminton.pl, Komorowicka 39-41, 43 – 300 Bielsko-Biała.


2. Zwroty


W naszym Sklepie do 14 dni od odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupów, nie podając przyczyny.


Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)


Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:


- zwracany towar nie nosi śladów używania (brudny, zniszczony, itp.) i jest kompletny


Przed dokonaniem zwrotu prosimy wypełnić formularz zwrotu towaru:

FORMULARZ ZWROTU TOWARU – dostępny również w zakładce „Zwroty” na stronach Sklepu.

Zwracany towar wraz z dowodem zakupu prosimy odesłać na adres sklepu:

twojbadminton.pl
Komorowicka 39-41
43–300 Bielsko-Biała
Tel: 513 193 121

Równowartość towaru zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, na podane konto w formularzu zwrotu towaru.

WAŻNE:
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.
Klient dostarcza zwracany towar do sklepu na własny koszt.


Sklep Internetowy nie zwraca dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym.


§ 9 Polityka Cookie

1. Oprogramowanie sklepu zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów:


a) Sklep:

id sesji
ostatnio oglądane produkty
oddanie głosu w ankiecie


b) Panel administracyjny:

id sesji
możliwość przeglądania sklepu wyłączonego
podgląd stylów graficznych
integracja z allegro, kontrola pobierania kategorii

2. Klient może wyłączyć obsługiwanie plików typu „cooke” w swojej przeglądarce internetowej, może to jednak spowodować problemy z prawidłowym działaniem Sklepu internetowego.


§ 10 Postanowienia końcowe


1. Regulamin wchodzi w życie od daty podanej w nagłówku regulaminu. Zakupy dokonane przed datą zmian w regulaminie sklepu realizowane są na zasadach obowiązujących we wcześniejszym regulaminie.


2. Regulamin może ulec zmianie. Każdorazowa zmiana będzie skutkowała zmianą daty obowiązywania regulaminu podaną w nagłówku. Wszystkie zakupy dokonane przed zmianą regulaminu będą traktowane na zasadach zapisanych we wcześniejszym regulaminie.


3. Klient może wydrukować regulamin ze strony internetowej Sklepu lub otrzymać regulamin w pliku na wskazany e-mail (dotyczy to również regulaminu który obowiązywał do 1 roku wstecz).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl