Produkt dnia

Promocje

Bluza FZ FORZA Grover Bluza FZ FORZA Grover 179,00 zł 215,00 zł

RSL Hammer Z10 RSL Hammer Z10 159,00 zł 175,00 zł

RSL Power Hexagon 03 RSL Power Hexagon 03 199,00 zł 249,95 zł

Owijka frotowa FZ FORZA (2 pak) Owijka frotowa FZ FORZA (2 pak) 16,00 zł 21,00 zł


Spodenki FZ FORZA Ajax Black Spodenki FZ FORZA Ajax Black 108,00 zł 129,00 zł

Bluza FZ FORZA Gaden Bluza FZ FORZA Gaden 159,99 zł 215,00 zł


Rakieta FZ FORZA Classic 3 Rakieta FZ FORZA Classic 3 79,20 zł 88,00 zł


Rakieta FZ FORZA Classic 5 Rakieta FZ FORZA Classic 5 89,10 zł 99,00 zł

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego
„twojbadminton.pl”.
Regulamin obowiązuje od: 01.09.2014 (zmiany 07.03.2016 i 03.10.2016 dot. obniżenia kosztów dostawy)

§ 1 Definicje

Sklep – sklep internetowy twojbadminton.pl

Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę na swoich stronach internetowych

Klient - osoba, która nabywa towary

Sprzedawca - oznacza Aleksandra Kołodziejczyka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą ARTON Aleksander Kołodziejczyk z siedzibą w Bielsku-Białej. Firma wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bielsko-Białej pod numerem: 591001 o numerze NIP: 548-116-24-04, REGON: 072379874. Adres prowadzenia działalności: twojbadminton.pl, Komorowicka 39-41, 43-300 Bielsko-Biała, e-mail: twojbadminton@twojbadminton.pl, telefon: +48 33 829 32 98.

Więcej danych na stronach sklepu w zakładce O sklepie.


§ 2 Ochrona prywatności i danych osobowych

1. Gwarantujemy, że wszystkie dane podane podczas procesu rejestracji są poufne i będą tylko wykorzystane wyłącznie przez nasz Sklep do realizacji zamówień, ewentualnie do celów marketingowych prowadzonych przez sklep twojbadminton.pl o ile wcześniej wyrażono zgodę na otrzymywaniu materiałów reklamowych i informacji o promocjach w sklepie.


2. Klient ma prawo do wglądu swoich danych, zmiany oraz może zażądać usunięcia swoich danych z bazy sklepu.


§ 3 Zamówienia


1. Informacje przedstawione na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży Towarów.


2. Zamówienie następuje po dodaniu towarów do koszyka i potwierdzeniu poprzez kliknięcie przycisku "Zamawiam".


3. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest podanie poprawnych danych podczas procesu rejestracji lub podczas składania zamówienia.


4. Złożenie zamówienia oznacza złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.


5. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia przez Klienta zamówienia.


6. Następnie Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §3 punkt 4.


7. Zamówienie może być anulowane:


a) w przypadku podania błędnych danych o których mowa w §3 punkt 3
b) w przypadku braku możliwości potwierdzenia danych o których mowa §3 punkt 3. Weryfikacja danych polega na kontakcie z klientem drogą mailową bądź telefoniczną.


8. Złożenie zamówienia oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.


§ 4 Rabaty


1. W sklepie obowiązuje system rabatów i zniżek dla wszystkich klientów. Rabaty dzielą się na:


a) Rabaty od wielkości zamówienia:


- 5% - przy zamówieniu od 500 zł do 999 zł
- 10%* - przy zamówieniu od 1000 zł
- xx% - rabat negocjowany przy zamówieniach hurtowych


UWAGA: rabat 10% od wielkości zamówienia nie dotyczy pakietów lotek do badmintona sprzedawanych po 4,10,25 i 50 i więcej tub.


b) Rabat dla stałych klientów zarejestrowanych w sklepie twojbadminton.pl. Rabat ten otrzymuje się po dokonaniu zakupów za określoną kwotę (nie wliczają się koszty przesyłki). Liczą się wszystkie twoje zakupy dokonane w naszym sklepie od czasu zarejestrowania. Po osiągnięciu danego progu przez klienta zostanie nadany stały rabat.

Rabat ten będzie działał od następnego zamówienia:


- 3% - jeżeli klient w sklepie dokonał zakupów za kwotę minimum 300zł
- 6% - jeżeli klient w sklepie dokonał zakupów za kwotę minimum 600zł
- 10% - jeżeli klient w sklepie dokonał zakupów za kwotę minimum 1000zł
- 15%** - jeżeli klient w sklepie dokonał zakupów za kwotę 2000 zł
- xx% - rabat dla Najlepszych Klientów, ustalany indywidualnie

UWAGA: rabat 15% nie dotyczy zakupu piórowych lotek do badmintona !!!


Z uwagi na techniczne ograniczenie sklepu w przypadku klientów z 15% rabatem, po złożeniu zamówienia na lotki piórowe i inne artykuły końcowa cena zostanie wyliczona przez obsługę sklepu i wysłana do akceptacji klienta.


c) Kupony rabatowe – specjalny kod, który upoważnia do zniżki. Kod ten wpisujemy w trakcie składania zamówienia.


d) Rabat 100% na koszt wysyłki firmą kurierską przy zakupach powyżej 199zł i formie płatności przelew.


2. Rabaty nie sumują się i nie dotyczą: towarów w promocji, wyprzedaży oraz towarów w ofercie hurtowej oznaczonej napisem „oferta hurtowa” lub „oferta specjalna”.


§ 5 Czas realizacji, Koszty wysyłki


1. Czas realizacji


Czas realizacji (wysyłki) zależy od oznaczenia na karcie produktu:


a) 24h oznacza produkt w magazynie, zamówienia złożone w dni robocze do godziny 12:30, wysyłane są najczęściej w tym samym dniu roboczym. Zastrzegamy jednak, że w pewnych przypadkach czas ten może się wydłużyć do 2 dni roboczych.


b) inny oznaczenie – produkt zostanie wysłany w deklarowanym terminie podanym na karcie produktu. Termin ten może być skrócony, zastrzegamy jednak, że również może być wydłużony. W takim przypadku obsługa sklepu i poinformuje Klienta o możliwym terminie realizacji zamówienia.


Wszystkie zamówienia, które mają zostać dostarczone firmą kurierską traktowane są priorytetowo.


2. Koszty przesyłki

Koszty dostawy zależy od opcji dostawy i wartości zamówienia.

Sklep automatycznie wylicza koszt dostawy i można go zobaczyć po dodaniu produktu do koszyka w podsumowaniu zamówienia przed zatwierdzeniem zamówienia.

Stawki za wysyłkę towaru na terenie Polski


Kurier DPD – czas dostawy 1 dzień roboczych od daty nadania

12 zł - przelew z góry do kwoty 100 zł

9,99 zł - przelew z góry od kwoty 100 zł

0 zł - przelew z góry od kwoty 199 zł

12,99 zł - przesyłka za pobraniem do kwoty 199 zł

3 zł - przesyłka za pobraniem od kwoty 199 zł


Darmowa przesyłka !

Wysyłka kurierem DPD gratis od 199 zł

Uwagi: płatność przelewem z góry. Dopłata wpłaty PayU + 3 zł , za pobraniem + 3zł.



§ 6 Formy płatności, Opłaty manipulacyjne


Formy płatności


1. Obecnie akceptowane są cztery formy płatności:


a) przelew na konto sklepu
Numer rachunku: PL 51 1140 2017 0000 4402 0583 5154
Nazwa firmy: ARTON
Adres: Grondysa 6a/9, Bielsko-Biała

b) płatność poprzez serwis PayU – uwaga doliczana jest opłata 3 zł

Płatność kartami płatniczymi/kredytowymi VISA, MASTERCARD i przelewy ONLINE


c) za pobraniem – płatność u listonosza


d) gotówka - Towar można odebrać osobiście w naszym biurze pod adresem:

twojbadminton.pl
Komorowicka 39-41
43 - 300 Bielsko-Biała

Przed odbiorem osobistym towaru prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Opłaty manipulacyjne
Przy wyborze formy poprzez serwis PayU doliczana jest stała opłata w wysokości 3zł. Opłata ta związana jest z prowizją, jaką Sklep musi przekazać serwisowi PayU.

§ 7 Reklamacje i gwarancje


Rękojmia


1. Wszystkie nowe towary sprzedawane w sklepie objęte są 2 letnią rękojmie od daty dostawy. Rękojmia odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową Klient jest zobowiązany do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.


2. W ramach rękojmi klient może zażądać:
a) obniżenia ceny
b) naprawy a jeżeli to niemożliwe wymiany na inny model wolny od wad
c) odstąpienie od umowy – tylko w przypadku, gdy towar nie pozwala na użytkowanie przedmiotu zgodnie z jego przeznaczeniem


3.Celem rozpatrzenia reklamacji z tytułu Rękojmi Klient powinien dostarczyć reklamowany Towar na adres sklepu, tj:


twojbadminton.pl
Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała


Wraz z dostarczonym towarem wskazane jest by Klient wypełnił i dostarczył:


Formularz reklamacyjny z tytułu rękojmi – formularz również dostępny jest na stronach Sklepu w zakładce „Gwarancja”.


3. Klient dostarcza reklamowany towar do Sklepu z tytułu niezgodności z umową na własny koszy (najlepiej przesyłką ekonomiczną realizowaną przez Pocztę Polską S.A.). W przypadku uznania reklamacji koszt dostawy towaru i koszt odesłania towaru pokrywa Sprzedawca.


UWAGA: Sprzedawca pokrywa wyłącznie koszty dostawy towaru wynikające z cennika Poczty Polskiej S.A. Jeżeli Klient wysyła Towar droższą przesyłką kurierską a mógł dostarczyć towar tańszą paczką pocztową, Klientowi zostanie zwrócona jedynie różnica w cenie.


4. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dostarczenia reklamowanego Towaru ustosunkuje się do zgłaszanej reklamacji i powiadomi go o dalszym sposobie postępowania.

Gwarancja


1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta bądź dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.


2. W przypadku, gdy produkt nie posiada takiej karty i szczegółowych warunków gwarancji Sklep udziela gwarancji na:


Rakiety do badmintona


12 miesięcy - gwarancji podlegają uszkodzenia wynikłe w trakcie normalnego użytkowania i zgodnie z przeznaczeniem rakiety.


UWAGA: Wszelkie mechaniczne uszkodzenia rakiety nie podlegają gwarancji, w tym: rzucenie, złamanie rakiety poprzez uderzenie w tym uszkodzenie głowicy w wyniku niefortunnego trafienia ramą rakiety w lotkę. Gwarancji również nie podlega pęknięcie rakiety w przypadku błędu w trakcie naciągania, czy naciągnięcie rakiety ponad zalecaną maksymalną wartość podaną przez producenta. Gwarancji nie podlega naciąg rakiety i owijka.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku pęknięcia głowicy jest brak śladów uderzeń i otarć na całej głowicy.


Buty do badmintona


12* miesięcy na buty do badmintona w cenie zakupu > 300 zł
6* miesięcznej na buty do badmintona w cenie zakupu > 150 zł
3* miesiące na buty w cenie zakupu < 150 zł

* w przypadku zawodników klubowych okres gwarancji jest skrócony o połowę


UWAGA: Gwarancja na buty nie obejmuje naturalnego zużycia obuwia takiego jak: wytarcie wkładki buta, starcie gumowej podeszwy, otarcia. Gwarancją również nie są objęte wady nieistotne, np. mikro pęknięcia materiału powstające podczas użytkowania. Gwarancją objęte są sytuacje, gdy wada powstała z winy jakości obuwa i uniemożliwia normalne użytkowanie obuwia, np. pęknięcie podeszwy, odklejenie się podeszwy, rozdarcie materiału, ale w przypadku gdy użytkownik nie przyczynił się czynnie do rozdarcia np. przez tarcie buta bokiem po podłożu. Gwarancji nie podlega obuwie które było używane niezgodnie z przeznaczeniem.


Torby/termobagi

12 miesięcy


Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika.


3. W ramach gwarancji udzielonej przez sklep towar może być:


- naprawiony
- wymieniony na nowy
- w przypadku braku możliwości wymiany lub naprawy Klient otrzyma bon na kwotę, jaką zapłacił za Towar do wykorzystania w sklepie twojbadminton.pl.


4. Zgłaszanie reklamacji z tytuły gwarancji


W celu rozpatrzenia reklamacji z tytułu Gwarancji Klient powinien dostarczyć reklamowany Towar na własny koszt adres sklepu, tj:


twojbadminton.pl
Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała


Wraz z dostarczonym towarem Klient zobowiązany jest wypełnić i dostarczył:


Formularz reklamacyjny z tytułu gwarancji – formularz jest do pobrania na stronach sklepu w zakładce gwarancja.


5. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dostarczenia reklamowanego Towaru ustosunkuje się do zgłaszanej reklamacji i powiadomi go o dalszym sposobie postępowania.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana Towar będzie można odebrać w Sklepie lub zostanie odesłany na koszt Sprzedawcy. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszt odesłania towaru do Klienta ponosi klient. Jeżeli Klient po zawiadomieniu nie odbierze reklamowanego towaru w przeciągu 3 miesięcy, Sklep ma prawo wyrzucić nieodebrany Towar.


§ 8 Wymiana i zwroty


1. Wymiana


Do 14 dni od daty otrzymania Towaru (dostawy) możesz wymienić Towar na inny, w szczególności na inny rozmiar lub kolor. Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny. Przed dokonaniem wymiany prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Klient dostarcza towar na własny koszt na adres sklepu: twojbadminton.pl, Komorowicka 39-41, 43 – 300 Bielsko-Biała.


2. Zwroty


W naszym Sklepie do 14 dni od odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupów, nie podając przyczyny.


Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)


Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:


- zwracany towar nie nosi śladów używania (brudny, zniszczony, itp.) i jest kompletny


Przed dokonaniem zwrotu prosimy wypełnić formularz zwrotu towaru:

FORMULARZ ZWROTU TOWARU – dostępny również w zakładce „Zwroty” na stronach Sklepu.

Zwracany towar wraz z dowodem zakupu prosimy odesłać na adres sklepu:

twojbadminton.pl
Komorowicka 39-41
43–300 Bielsko-Biała
Tel: 513 193 121

Równowartość towaru zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, na podane konto w formularzu zwrotu towaru.

WAŻNE:
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.
Klient dostarcza zwracany towar do sklepu na własny koszt.


Sklep Internetowy nie zwraca dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym

§ 9 Polityka Cookie

1. Oprogramowanie sklepu zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów:


a) Sklep:

id sesji
ostatnio oglądane produkty
oddanie głosu w ankiecie


b) Panel administracyjny:

id sesji
możliwość przeglądania sklepu wyłączonego
podgląd stylów graficznych
integracja z allegro, kontrola pobierania kategorii

2. Klient może wyłączyć obsługiwanie plików typu „cooke” w swojej przeglądarce internetowej, może to jednak spowodować problemy z prawidłowym działaniem Sklepu internetowego.

§ 10 Postanowienia końcowe


1. Regulamin wchodzi w życie od daty podanej w nagłówku regulaminu. Zakupy dokonane przed datą zmian w regulaminie sklepu realizowane są na zasadach obowiązujących we wcześniejszym regulaminie.


2. Regulamin może ulec zmianie. Każdorazowa zmiana będzie skutkowała zmianą daty obowiązywania regulaminu podaną w nagłówku. Wszystkie zakupy dokonane przed zmianą regulaminu będą traktowane na zasadach zapisanych we wcześniejszym regulaminie.


3. Klient może wydrukować regulamin ze strony internetowej Sklepu lub otrzymać regulamin w pliku na wskazany e-mail (dotyczy to również regulaminu który obowiązywał do 1 roku wstecz).

Sklep internetowy Shoper.pl