Produkt dnia

Promocje

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Gwarancja

W sklepie możesz skorzystać z jednego z dwóch praw gwarancyjnych, tj. rękojmi i gwarancji.

Rękojmia

1. Wszystkie nowe towary sprzedawane w sklepie objęte są 2 letnią rękojmie od daty dostawy. Rękojmia odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową Klient jest zobowiązany do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.


2. W ramach rękojmi klient może zażądać:
a) obniżenia ceny
b) naprawy a jeżeli to niemożliwe wymiany na inny model wolny od wad
c) odstąpienie od umowy – tylko w przypadku, gdy towar nie pozwala na użytkowanie przedmiotu zgodnie z jego przeznaczeniem


3.Celem rozpatrzenia reklamacji z tytułu Rękojmi Klient powinien dostarczyć reklamowany Towar na adres sklepu, tj:


twojbadminton.pl
Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała


Wraz z dostarczonym towarem wskazane jest by Klient wypełnił i dostarczył:


Formularz reklamacyjny z tytułu rękojmi


3. Klient dostarcza reklamowany towar do Sklepu z tytułu niezgodności z umową na własny koszy (najlepiej przesyłką ekonomiczną realizowaną przez Pocztę Polską S.A.). W przypadku uznania reklamacji koszt dostawy towaru i koszt odesłania towaru pokrywa Sprzedawca.


UWAGA: Sprzedawca pokrywa wyłącznie koszty dostawy towaru wynikające z cennika Poczty Polskiej S.A. Jeżeli Klient wysyła Towar droższą przesyłką kurierską a mógł dostarczyć towar tańszą paczką pocztową, Klientowi zostanie zwrócona jedynie różnica w cenie.


4. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dostarczenia reklamowanego Towaru ustosunkuje się do zgłaszanej reklamacji i powiadomi go o dalszym sposobie postępowania.

Gwarancja


1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta bądź dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.


2. W przypadku, gdy produkt nie posiada takiej karty i szczegółowych warunków gwarancji Sklep udziela gwarancji na:


Rakiety do badmintona


12 miesięcy - gwarancji podlegają uszkodzenia wynikłe w trakcie normalnego użytkowania i zgodnie z przeznaczeniem rakiety.


UWAGA: Wszelkie mechaniczne uszkodzenia rakiety nie podlegają gwarancji, w tym: rzucenie, złamanie rakiety poprzez uderzenie w tym uszkodzenie głowicy w wyniku niefortunnego trafienia ramą rakiety w lotkę. Gwarancji również nie podlega pęknięcie rakiety w przypadku błędu w trakcie naciągania, czy naciągnięcie rakiety ponad zalecaną maksymalną wartość podaną przez producenta. Gwarancji nie podlega naciąg rakiety i owijka.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku pęknięcia głowicy jest brak śladów uderzeń i otarć na całej głowicy.


Buty do badmintona


12* miesięcy na buty do badmintona w cenie zakupu > 300 zł
6* miesięcznej na buty do badmintona w cenie zakupu > 150 zł
3* miesiące na buty w cenie zakupu < 150 zł

* w przypadku zawodników klubowych okres gwarancji jest skrócony o połowę


UWAGA: Gwarancja na buty nie obejmuje naturalnego zużycia obuwia takiego jak: wytarcie wkładki buta, starcie gumowej podeszwy, otarcia. Gwarancją również nie są objęte wady nieistotne, np. mikro pęknięcia materiału powstające podczas użytkowania. Gwarancją objęte są sytuacje, gdy wada powstała z winy jakości obuwa i uniemożliwia normalne użytkowanie obuwia, np. pęknięcie podeszwy, odklejenie się podeszwy, rozdarcie materiału, ale w przypadku gdy użytkownik nie przyczynił się czynnie do rozdarcia np. przez tarcie buta bokiem po podłożu. Gwarancji nie podlega obuwie które było używane niezgodnie z przeznaczeniem.


Torby/termobagi

12 miesięcy


Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika.


3. W ramach gwarancji udzielonej przez sklep towar może być:


- naprawiony
- wymieniony na nowy
- w przypadku braku możliwości wymiany lub naprawy Klient otrzyma bon na kwotę, jaką zapłacił za Towar do wykorzystania w sklepie twojbadminton.pl.


4. Zgłaszanie reklamacji z tytuły gwarancji


W celu rozpatrzenia reklamacji z tytułu Gwarancji Klient powinien dostarczyć reklamowany Towar na własny koszt adres sklepu, tj:


twojbadminton.pl
Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała


Wraz z dostarczonym towarem Klient zobowiązany jest wypełnić i dostarczył:


Formularz reklamacyjny z tytułu gwarancji


5. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dostarczenia reklamowanego Towaru ustosunkuje się do zgłaszanej reklamacji i powiadomi go o dalszym sposobie postępowania.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana Towar będzie można odebrać w Sklepie lub zostanie odesłany na koszt Sprzedawcy. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszt odesłania towaru do Klienta ponosi klient. Jeżeli Klient po zawiadomieniu nie odbierze reklamowanego towaru w przeciągu 3 miesięcy, Sklep ma prawo wyrzucić nieodebrany Towar.

Sklep internetowy Shoper.pl